|
|
|
|
| |
| Name: | Mette | | E-Mail: | randi-mette.knutsen ep.total.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/25/2007 at 6:38am (UTC) | | Message: | Hei vennen min. Så gøy å se deg på tv igår, satt med tårer i øyene, du var som du pleier, så følte jeg hadde deg i stua mi.Savner deg. Sees i 2008. Stor klem | | Comment: | Takk vennen. Savner deg også,...men NÅ er det ikke så lenge til vi ses vet du.gleder meg til å se GOPIAN mine igjen.klem og hils ho "mor". |
| Name: | Håkon Midtbø | | E-Mail: | haamidt online.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/25/2007 at 5:02am (UTC) | | Message: | Heisann Oddrun.
Såg eit program på Tv fra Bjørnøa i går og har vert innom sida di.Du har masse kjempefine bilder.Ønsker deg lykke til videre.
Helsing Håkon Midtbø. Bergen. |
| Name: | willy | | E-Mail: | willy.skjevling adsl.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/25/2007 at 1:55am (UTC) | | Message: | HEI fin side du hadde hær oddrun med masse fine bilder.Ligger øst av bjørnøya og fisker hyse med autolineren husby senior.ha fortsatt en fin tid på bjørnøya. | | Comment: | Tusen takk for hilsen! Og så kjekt å se at det er liv rundt oss her oppe.:) SKITT FISKE! |
| Name: | Tor | | E-Mail: | rorberg tele2.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 10:45pm (UTC) | | Message: | Jeg har ikke sett maken til program ! |
| Name: | Trine | | E-Mail: | trine.morstad hotmail.com | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 10:10pm (UTC) | | Message: | Skal si du får det travelt med å svare på alle hilsenene i gjesteboka. Du gjorde en flott figur vennen! Gleder meg til du kommer nedover :-) | | Comment: | Takk vennen. Jeg gleder meg til å ta Trondheim med deg!  |
| Name: | Leif Jørgensen | | E-Mail: | leif_jørgensen gmail.com | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 9:46pm (UTC) | | Message: | Kjære vakre kvinne....vil du gifte deg med meg? Det er noe av det beste som har vært sendt i NRK`s historie. En kvinne med ben i nesen og tøff som få. Stå på videre-og lykke till. |
| Name: | Vidar Vorland | | E-Mail: | vorland start.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 9:16pm (UTC) | | Message: | Hallaisen! Takk for sist. Vi jobbet sammen på It akademiet! Har ikke sett programmet, men jeg skjønner hvorfor jeg ike har sett deg på en stund. Lykke til! | | Comment: | Hei Vidar. Jo selv takk for sist. Hyggelig med hilsen.TAKK. |
| Name: | Cato Knudsen | | E-Mail: | cato finansogpensjon.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 9:08pm (UTC) | | Message: | Du er en tøff jente,og du vil få en jobberfaring mange vil misunne deg. LYKKE TIL;) | | Comment: | TUSEN TAKK!:) |
| Name: | Kari L. Hansen | | E-Mail: | karilhan online.no | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 8:51pm (UTC) | | Message: | Tusen takk for nydelig program på TV i kveld. Alltid gøy å se hva tøffe jenter kan hamle opp med. Du er et flott forbilde! Nydelige naturbilder og skjønne hunder!
Hilsen Kari i Fredrikstad | | Comment: | Tusent akk for kjempe hyggelig tilbake melding. Ja, vi har noen herlige hunder her oppe! Goguttene mine.  |
| Name: | Kurt | | Homepage: | - | | Time: | 09/24/2007 at 8:50pm (UTC) | | Message: | Hallois. Det gikk jo bra med deg på tv-programmet. Men et spørsmål - har du virkelig dukka i det frostsprengte havet der oppe? Kommer det flere program med deg? Er hauet ok igjen (hjernerystelsen)?
Kurt | | Comment: | Heisann! Joda, jeg har da klart å fått det nakenbadediplomet.Det var kaaaaldt, men gull verdt! :9 Hodet fungerer fint nå-eh...ingen kommentar takk! Klem til dere på svartvannet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|